23/04/2017

Facebook Ads

Kampania reklamowa Facebook Ads
Reklama na Facebooku umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej na podstawie lokalizacji, preferowanego wieku odbiorców reklamy, czy ich zainteresowań. Takie reklamy możemy tworzyć bez posiadania fanpage, ale ma to swój minus – reklamy będą widniały wyłącznie z prawej strony, będą one mniejsze i nie mamy możliwości umieszczenia buttonu CTA (zachęcenie, wezwanie do działania). Budżet kampanii zależy wyłącznie od Ciebie, ale im jest on większy, tym lepsze osiągniemy rezultaty kampanii. W ramach kampanii Facebook Ads możemy wybrać kampanię CPM, koszt 1000 wyświetleń lub CPC, koszt za kliknięcia. CPM jest korzystny, jeżeli np. po prostu chcemy wypromować nas Facebook. CPC jednak jest najczęściej wybieraną formą reklamy dla kampanii sprzedażowych.

reklama na Facebooku, kampanie Facebook AdsCo oferujemy:
Możemy przeprowadzić dla Twojej firmy kampanię:
Skierowanie klientów do witryny, Promowanie postów lub Promowanie strony – 3 najczęściej wybierany formy reklamy.

Skierowanie klientów do witryny – są to kliknięcia przekierowujące do witryny. Dzięki tej formie reklamy zwiększysz liczbę odwiedzin Twojej strony internetowej.

Promowanie postów – umożliwi dotarcie z zamieszczonym na fanpage postem do dużego grona odbiorców. Atrakcyjność posta może z kolei przełożyć się na polubienie naszego profilu i pozyskanie kolejnego potencjalnego klienta.

Promowanie strony – ma na celu zwiększenie liczby polubień danego fanpage. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że firmowy fanpage zyska nowych fanów, realnie zainteresowanych daną stroną, jak i profilem działalności firmy. W odróżnieniu od kupowania fikcyjnych polubień, które nie przyniosą firmie najmniejszych korzyści, promowanie strony to bardzo skuteczne narzędzie. Taka reklama umożliwia trafienie do potencjalnych odbiorców na podstawie ich lokalizacji, zainteresowań, wieku i płci. Lepiej jest pozyskać 100 osób potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą, niż 1000 fikcyjnych polubień, które okażą się zupełnie bezużyteczne.

Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama na Facebooku?
Wybierz jeden z poniższych budżetów i skorzystaj z naszej oferty:

Budżet: czyli opłata dla Facebook za kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii
Budżet do 600 zł: 500 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 100 zł
Budżet do 1000 zł: 800 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 200 zł
Budżet do 1500 zł: 1100 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 300 zł
Budżet do 2000 zł: 1600 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 400 zł
Budżet do 2500 zł: 2000 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 490 zł ]
Budżet powyżej 2500 zł: wycena indywidualna

Zamawiam

Wszystkie ceny podane w cenniku są cenami w ujęciu miesięcznym i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Agencja nie jest płatnikiem VAT. Za usługę wystawiamy fakturę bez VAT (netto=brutto).

 

error: Treść jest chroniona.