Reklama biuro rachunkowe

W całej Polsce działa 17845 biur rachunkowych***, zarejestrowanych jako działalność jednoosobowa. W Gdańsku liczba ta wynosi 337, w Opolu 109, w Katowicach 148, w Białymstoku 183, w Lublinie 232, w Kielcach 135, w Rzeszowie 125, w Zielonej Górze 123. W mniejszych miastach liczby działających biur rachunkowych, jako firm jednoosobowych, również są spore. I tak np. w Legnicy zarejestrowanych jest 67 biur rachunkowych, w Suwałkach 52, w Sopocie 33, w Kaliszu 81, we Włocławku 63. Liczby te najlepiej obrazują, jak spora jest konkurencja. Dotrzeć do klienta docelowego bez reklamy w Internecie jest obecnie bardzo trudno. Kiedyś wystarczyło biuro w dobrej lokalizacji i dobrze widoczny szyld. Dzisiaj to za mało.

Reklama dla biura rachunkowego – ile zapłacę?

Wbrew pozorom koszt reklamy w Internecie nie jest duży. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy stawiamy na reklamę lokalną. Wszystko zależy od celu, jaki chce się osiągnąć.

reklama biuro rachunkowe

Płatne linki sponsorowane w Google Ads dla biura rachunkowego?

Jeżeli chcesz po prostu zwiększyć liczbę klientów, reklama w Google Ads w postaci linków sponsorowanych będzie w pełni wystarczająca. Kiedy prowadzisz biuro rachunkowe np. w Krakowie, nie ma sensu kosztować się na kampanie ogólnopolskie. Dodatkowo kładąc w reklamie nacisk na lokalizację biura, to jest np. daną dzielnicę, tym bardziej skuteczna będzie promocja. Linki sponsorowane w Google Ads to treść, która pojawia się zwykle nad wynikami wyszukiwania lub pod nimi. To doskonały sposób na dotarcie do osób, które poszukują usług biura rachunkowego w danym mieście. Linki, dzięki dobrze opracowanej treści reklamy, będą zachęcać potencjalnych użytkowników do odwiedzenia Twojej strony internetowej. Płacisz tylko za kliknięcia.

Co jeszcze da Ci reklama biura rachunkowego w Google Ads?

Dzięki dokładnemu określeniu lokalizacji, grupy docelowej, dobraniu odpowiednich słów kluczowych trafisz z reklamą tylko do osób zainteresowanych danymi usługami. Pole do reklamy jest spore, tak jak mnoga jest oferta usług każdego biura rachunkowego: rozliczanie KPiR, sporządzanie zeznań rocznych, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, rejestracja pracowników w ZUS, sporządzanie i wysyłka deklaracji ZUS, prowadzenie spraw BHP, zwroty VAT. Dla każdej z usług można opracować i utworzyć osobną reklamę linków sponsorowanych, dzięki czemu jeszcze bardziej zostanie zawężona grupa docelowa. Osoby zainteresowane danymi usługami, po wpisaniu w wyszukiwarce danego hasła, np. prowadzenie akt osobowych Gdynia, trafią bezpośrednio na ofertę Twojego biura rachunkowego. Jak więc widać reklama za pomocą linków sponsorowanych w Google Ads to inwestycja z gwarancją zwrotu.

Reklama biuro rachunkowe inne opcje reklamy – blog firmowy

Należy pamiętać, że sukces kampanii zależy też od jakości strony internetowej. I tu też jest szerokie pole do osiągnięcia sukcesu przez Twoją firmę. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa, posiadająca zakładki z wyszczególnionymi usługami i wysokiej jakości treścią (zoptymalizowaną zarówno pod kątem pozycjonowania, jak i użytkowników, odwiedzających Twoją witryn) to narzędzie, którego mocy nie można zmarnować. Dodatkowo zainstalowany blog, na którym regularnie będą udostępniane informacje na temat rachunkowości (księgowości), pozwoli Ci zbudować wizerunek eksperta w oczach klientów. Blog firmowy Twojego biura rachunkowego pozwoli na wzmocnić moc SEO i pozycjonowanie przez tzw. „długi ogon”, czyli zapytania, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce. Strona będzie pięła się w górę w wynikach wyszukiwania, a Ty skutecznie przegonisz lokalną konkurencję, a Ty zwiększysz grono klientów.

Facebook i reklama biura rachunkowego?

Połączenie bloga z Facebookiem to doskonały sposób na promocję firmy, w tym także biur rachunkowego. Dlaczego? Publikując artykuł na blogu firmowym, od razu zyskujesz materiał na post do social media. Krótkim wypisem treści możesz podzielić się np. na Facebooku i załączyć link do treści na Twojej stronie. Na Facebooku możesz także reklamować usługi Twojego biura rachunkowego za pomocą Facebook Ads. Reklama na Facebooku z reguły jest tańsza. Tak jak w przypadku Google Ads, Facebook Ads to dużo możliwości konfiguracji. Można określić grupę docelową, lokalizację. Można ustawić też harmonogram wyświetlania, jeżeli chcesz, aby reklamy były wyświetlane tylko w godzinach pracy Twojego biura rachunkowego.

Są Państwo zainteresowani reklamą w Internecie? Zapraszamy do kontaktu:

*** Dane CEIDG na dzień 26.06.2020

Treść chroniona prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody agencji jest zabronione.