Reklama gabinetu kosmetycznego

Konkurencja wśród gabinetów i salonów kosmetycznych jest bardzo duża. Jeżeli nie wdrożysz reklamy w Internecie Twój salon / gabinet kosmetyczny zginie w otchłani innych firm.  

reklama gabinetu kosmetycznego

Reklama salonu kosmetycznego / reklama gabinetu kosmetycznego – co wybrać?

Płatna reklama Google Ads

Reklama w postaci linków sponsorowanych to najszybszy i wystarczający sposób na dotarcie do potencjalnych klientów na rynku lokalnym. Linki te po kliknięciu będą przekierowywać na Twoją stronę firmową lub fanpage na Facebooku. Posiadanie strony internetowej jest tu dość istotne, aby wzbudzić zaufanie. Jakość strony docelowej ma ogromne znaczenie, aby klient zdecydował się skorzystać z usług. Linki sponsorowane dają wiele opcji reklamy. Wystarczy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, odzwierciedlające usługi oferowane przez Twój gabinet / salon kosmetyczny, grupę docelową, lokalizację i trafisz z ofertą do odpowiednich osób. Uruchamianie reklam na frazy ogólne typu gabinet kosmetyczny warszawa nie ma najmniejszego sensu.

Natomiast spójrz na przykład słów kluczowych: depilacja miejsc intymnych warszawa, laserowe usuwanie wąsika warszawa, usuwanie makijażu permanentnego brwi Warszawa, wolumetria twarzy warszawa. Dzięki dokładnie sprecyzowanym słowom kluczowym dotrzesz do osób zainteresowanych konkretną usługą, a nie tylko usługami gabinetu kosmetycznego. I nie chodzi o upychanie wszystkich usług w jednej reklamie, a stworzenie kilku grup, odpowiednio dla usług np.:
Grupa reklama depilacja:
– depilacja laserowa dla kobiet
– depilacja laserowa dla mężczyzn
– depilacja woskiem
– depilacja pastą cukrową

Grupa reklam: kosmetologia twarzy
– mezoterapia bezigłowa
– mezoterapia mikroigłowa
– peeling twarzy
– kuracja odmładzająca

Grupa reklam: laseroterapia
– laserowe zamykanie naczynek
– laserowe usuwanie tatuażu
– lifting twarzy
– usuwanie blizn

Grupa reklam: makijaż permanentny
– makijaż permanentny – brwi
– makijaż permanentny –  usta
– makijaż permanentny –  usta

Social media

Promowanie postów na Facebooku, regularna publikacja wpisów na Instagramie pozwoli dotrzeć do klientów zainteresowanych danymi usługami. Uruchomienie reklamy w Facebook Ads pozwoli zaistnieć Twojej firmie w świadomości odbiorców na rynku lokalnym. Tak jak i reklama w Google Ads, tak też i Facebook Ads umożliwia nam określenie dni, godzin wyświetlania się reklam, a także dokładne określenie grupy docelowej, np. mogą to być kobiety w wieku 20-30 lat.

Wizytówka w Google Moja Firma dla Twojego salonu kosmetycznego

Wizytówka w Google Moja Firma jest bezpłatna. Decydując się na założenie profilu swojego gabinetu / salonu kosmetycznego umożliwisz klientom na szybkie odnalezienie Twoich usług w wyszukiwarce, Mapach Google, a w związku z tym szybki kontakt.

Prowadzą Państwo gabinet / salon kosmetyczny i są zainteresowani reklamą w Internecie? Zapraszamy do kontaktu.

Treść chroniona prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody agencji jest zabronione.