Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Reklama na Facebooku pozwala na stosunkowo tanią reklamę firmy. Możliwość określenia budżetu dziennego i harmonogramu wyświetlania reklam pozwala zachować pełną kontrolę. Tym samym reklama na Facebooku to idealne miejsce promocji każdej firmy niezależnie od wielkości. Reklama na Facebooku sprawdzi się idealnie w przypadku lokalnych firm jednoosobowych, kilkuosobowych zespołów, jak i firm ogólnopolskich.

Reklama na Facebooku – co to za twór?

Reklama na Facebooku polega na wyświetlaniu materiałów reklamowych na tejże platformie mediów społecznościowych. Kiedy reklama zostanie utworzona, musimy ustalić budżet: cenę ofertową dla każdego kliknięcia lub tysiąca wyświetleń, które otrzyma reklama. Reklama będzie wyświetlała się osobom, które akurat przeglądają Facebook i spełniają kryteria, określone wcześniej w reklamie. Reklamy w aktualnościach niczym nie różnią się od innych wpisów. Reklama może wyświetlać się także w prawej kolumnie.  

Z Facebooka korzystają osoby prywatne i firmy, a to w samej Polsce w sumie ok. 17 mln ludzi. Tu są Twoi klienci, a marketerzy nie bez powodu uznają reklamy na Facebooku jedno z najbardziej skutecznych sposób promocji.

Reklamy na Facebooku są kierowane do użytkowników na podstawie ich lokalizacji (np. dany kraj, miasto), wieku, płci, zainteresowań. Reklama na Facebooku umożliwia bardzo precyzyjne określenie grupy docelowej.

Koszt reklamy

Dzięki możliwości określania budżetu na reklamę, jak i określenia daty zakończenia jej wyświetlania, możemy kontrolować nasz budżet. Dzięki niskiemu progowi wejścia reklama na Facebooku jest odpowiednia dla każdej firmy.  

Łatwość określenia celu:

Rozwój firmy z reklamą na Facebooku jest prosty i przyjemny. Utworzenie reklamy na Facebooku daje nam możliwość wybrania określonych celów. Może to być promocja i polubienie posta, zwiększenie liczy odwiedzin na stronie internetowej, czy np. otrzymywanie większej liczby wiadomości od potencjalnych klientów.

 Ustawienie reklamy na Facebooku nie jest trudne, jednak niskiej jakości grafika i kiepskiej jakości tekst reklamy może narazić Twoją firmę na niepotrzebne przepalanie budżetu. Chcesz uruchomić reklamę na Facebooku? Skontaktuj się z nami.

Więcej artykułów:

Uncategorized

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa

Breadcrumbs, inaczej okruszki, nawigacja okruszkowka („breadcrumb trail”) to rodzaj dodatkowego schematu nawigacji. Breadcrumbs mają za zadanie pokazać użytkownikowi danej strony internetowej, gdzie obecnie znajduje się,

Czytaj dalej »
Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku czy warto?

Reklama na Facebooku pozwala na stosunkowo tanią reklamę firmy. Możliwość określenia budżetu dziennego i harmonogramu wyświetlania reklam pozwala zachować pełną kontrolę. Tym samym reklama na

Czytaj dalej »

Chcesz wypromować swoją lokalną firmę?

Nie szukaj dłużej i skontaktuj się z nami już teraz"