Reklama salonu fryzjerskiego

Prowadzisz salon fryzjerski, ale nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Lokalna reklama w Internecie to doskonały pomysł na promocję w Internecie. Promocja lokalna w Internecie jest tańsza. Dodatkowo, promując salon w połączeniu z dokładną lokalizacją, trafisz z reklamą do osób, które poszukują usług w konkretnym miejscu.

reklama salonu fryzjerskiego

Salon fryzjerski reklama i słowa kluczowe.

Analizując słowa kluczowe łatwo zauważyć, że wiele osób poszukujących salonu fryzjerskiego skupia swoją uwagę na danej dzielnicy, a nawet zawęża wyszukiwanie do określonej ulicy, np.: fryzjer poznań jeżyce, fryzjer męski poznań jeżyce, dobry fryzjer poznań jeżyce, fryzjer warszawa ursynów, fryzjer stokłosy, fryzjer kabaty wąwozowa, fryzjer męski praga południe, fryzjer gdańsk wrzeszcz, fryzjer gdańsk morena, fryzjer wrocławska kraków, fryzjer narutowicza łódź,  itp.

Wielu klientów wyszukuje salon fryzjerski z uwzględnieniem konkretnej usługi, np.: fryzjer dla dzieci warszawa, fryzjer stylista warszawa, dobre strzyzenie damskie warszawa, tani fryzjer damski warszawa, atelier fryzur, mobilny fryzjer, regeneracja włosów u fryzjera, rozjaśnianie włosów u fryzjera, męskie farbowanie włosów, farbowanie fryzjer, skracanie włosów, skracanie długich włosów, strzyżenia damskie krótkie, strzyzenie damskie wlosy krotkie.

Jak widać, pole do manewru jest bardzo duże nawet w przypadku reklamy dla salonu fryzjerskiego. Uwzględniając lokalizację, w tym dzielnicę, czy ulicę, możesz trafić do klientów zainteresowanych konkretną usługą. Jeżeli posiadasz salon fryzjer damski w Łodzi, nie warto przepalać budżet i reklamować się na frazę ogólną salon fryzjerski łódź. Dobierzemy najlepsze słowa kluczowe tak, aby przyciągnąć do Twojego salonu fryzjerskiego jak największą liczbę klientów. Szybko przekonasz się, że reklama w Internecie to inwestycja z gwarancją zysku.

Salon fryzjerski reklama, gdzie najlepiej?

Najlepsza forma promocji dla salonu fryzjerskiego to reklama w Google Ads. Linki sponsorowane dla Twojego lokalnie działającego salonu to odpowiednia i niedroga reklama. Po wpisaniu w Google, np. fryzjer Warszawa, pierwszy wynik, jaki zobaczysz, będzie często Reklamą. W tym też miejscu lub poniżej pierwszej strony pojawi się reklama Twojego salonu fryzjerskiego. Płacisz tylko za kliknięcia. Kliknięcia te przekierują potencjalnego klienta na Twoją stronę lub fanpage na Facebooku.

Pierwszą i najważniejszą kwestią jest jednak strona internetowa. Wiele salonów fryzjerskich / fryzjerów skupia się wyłącznie na prowadzeniu fanpage na Facebooku. Nie ma nic w tym złego, gdyż reklamę można kierować na fanpage i Google tego nie zabrania. Warto jednak rozważyć założenie strony internetowej. Dla salonu fryzjerskiego wystarczająca będzie strona wizytówka. Zyskasz profesjonalny wizerunek w oczach klientów. Wraz ze stroną możesz prowadzić blog (lub możesz zlecić jego prowadzenie i regularne uzupełnianie o wysokiej jakości artykuły). Dzięki temu zyskasz w oczach klienta wizerunek profesjonalisty. Na blogu można zamieszczać wpisy o trendach we fryzurach, modnych strzyżeniach, informacje na temat pielęgnacji włosów, informacje na temat zabiegów jak farbowanie, rozjaśnianie, czy na temat polecanych środków do pielęgnacji.

Reklama salonu fryzjerskiego w Facebook Ads

Dzięki reklamie na Facebooku i możliwości sprecyzowania lokalizacji, jak i grupy docelowej, np. tylko kobiety, tylko mężczyźni, przedział wiekowy, trafisz z promocją prosto do osób, które mogą zostać Twoimi klientami i na podstawie reklamy zainteresują się usługami Twojego salonu fryzjerskiego.

Jeżeli reklama salonu fryzjerskiego jest Twoim celem, zapoznaj się z ofertą na stronie lub skontaktuj z nami już teraz:

Treść chroniona prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody agencji jest zabronione.