Reklama w Google Ads

Kampanie Google ads na rynku lokalnym

Reklama w Google Ads to Twoja inwestycja z gwarancją zwrotu. Niezależnie od wielkości firmy i budżetu możesz skutecznie przegonić lokalną konkurencję i pozyskać nowych klientów na swoim rynku lokalnym. Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami już dziś!

Dlaczego warto wybrać reklamę w Google Ads?

DOKŁADNE OKREŚLENIE LOKALIZACJI

Możliwość określenia lokalizacji i języka reklamy daje skuteczną opcję promocji Twojej firmy w Internecie. Z Internetu w Polsce korzysta ok. 97% społeczeństwa. Z wyszukiwarki Google korzysta ok. 7,2 mln osób. Masz więc pewność, że reklama w Google Ads dotrze do potencjalnych klientów. Np. osoba poszukująca romantycznej restauracji w Gdyni po wpisaniu frazy "romantyczna restaruacja Gdynia centrum" będzie miała szansę zapoznać się z ofertą Twojego lokalu.

OPTYMALNE WYKORZYSTANIE BUDŻETU

Korzystając z reklamy Google Ads możemy określić zarówno w jakie dni, a także o jakich porach będą wyświetlać się reklamy. Dzięki temu budżet na reklamę będzie optymalnie wykorzystany.

SZYBKA WIDOCZNOŚĆ W INTERNECIE

Wypozycjonowanie strony internetowej może zająć nawet kilka miesięcy. W przypadku reklamy Google Ads Twoja witryna od razu pozyskuje ruch, bez czekania na efekty pozycjonowania. Możesz skupić się na prowadzeniu działalności, resztą zajmie się Google Ads.  

PŁACISZ TYLKO ZA REZULTAT

Google Ads (dawniej Google AdWords) to internetowa platforma reklamowa opracowana przez Google, w której reklamodawcy płacą za wyświetlanie użytkownikom krótkich reklam. Reklamodawca płaci tylko i wyłącznie za rezultat, czyli kliknięcie i przejście potencjalnego klienta na stronę docelową.

Dlaczego warto powierzyć nam przeprowadzenie lokalnej kampanii w Google Ads?

Konfiguracja kampanii

W ramach opłaty przeprowadzimy konfigurację reklamy i będziemy prowadzić bieżący monitoring kampanii, optymalizować ją dla najlepszych rezultatów i optymalnego wykorzystania budżetu na reklamę. Niezależnie od tego, który plan wybierzesz uzyskasz reklamę, która wyróżni Twoją firmę spośród innych lokalnych firm.

Bez umów i zobowiązań

Płacisz po prostu za wybraną usługę. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie, przy czym nie możliwości zwrotu środków wpłaconych na uruchomioną już kampanię.

Dobór najlepszych słów kluczowych

Utworzymy listę najtrafniejszych słów kluczowych, tak aby skierować na Twoją stronę internetową jak najwięcej potencjalnych klientów, zainteresowanych konkretną usługą, czy towarem, a nie przypadkowych odwiedzających.

Indywidualna i profesjonalna treść

Przygotujemy indywidualny tekst reklamy, tak by przekaz był czytelny, prosty i zachęcał do odwiedzania Twojej witryny.

MAŁYM LOKALNYM FIRMOM OFERUJEMY:

Kampanie tylko w sieci wyszukiwania

Najprościej rzecz ujmując to płatne linki (PPC - Pay Per Click), które wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania i składają się z tytułu i krótkiego opisu. Ich celem jest przekierowanie użytkownika do strony docelowej (np. podstronę danego produktu w sklepie internetowym, podstronę danej usługi na stronie firmowej). Użytkownik, po wpisaniu w wyszukiwarce Google, określonego słowa lub frazy, dzięki Google AdWords otrzymuje idealnie dopasowany wynik swoich poszukiwań. Samo wyświetlanie reklamy jest bezpłatne – płacisz tylko za kliknięcia. Stawka za kliknięcie zależy od konkurencyjności frazy i branży jakiej dotyczy. Im większa konkurencja na rynku, tym stawka będzie wyższa.

Kampanie typu „Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową”

Ten typ kampanii w Google Ads pozwoli Ci docierać do użytkowników Internetu w czasie, gdy korzystają z wyszukiwarki Google oraz przeglądają strony internetowe. Twoja reklama będzie wyświetlać się nie tylko użytkownikom, kiedy Ci wpiszą w wyszukiwarce Google odpowiednie słowo kluczowe. Dodatkowo reklama Twojej firmy, zależnie od słów kluczowych, tematyki przeglądanej strony, dotrze do osób, które szukają w Internecie danego produktu lub usługi – np. osobie poszukującej biuro tłumaczeń wyświetli się reklama takiej właśnie firmy.

Wybierz jeden z poniższych budżetów i pozwól nam wypromować Twoją firmę w Internecie:

Budżet: czyli opłata dla Facebook za kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii

Budżet do 600 zł: 500 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 100 zł netto

Budżet do 1000 zł: 800 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 200 zł netto

Budżet do 1500 zł: 1100 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 300 zł netto

Budżet do 2000 zł: 1600 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 400 zł netto

Budżet do 2500 zł: 2000 zł na kliknięcia + opłata za prowadzenie kampanii 490 zł netto

Budżet powyżej 2500 zł: wycena indywidualna

FAQ

Jest to kwestią indywidualną – im niższy budżet na kampanię, tym samym okres jej trwania będzie krótszy. Im większa inwestycja w kampanię linków sponsorowanych, tym tak naprawdę większe spektrum możliwości dla naszej firmy w kwestii zaplanowania kampanii (w tym ilości słów kluczowych i fraz promowanych) oraz okresu jej trwania. Istotną kwestią jest również to, czy chcemy reklamować się wyłącznie w wyszukiwarce Google, czy również w sieciach partnerskich.

Dzięki zawężaniu reklamy do dokładnie określonej grupy odbiorców na ściśle określonym terytorium rezultaty promocji będą zauważalne natychmiast.

Ważne: bardzo istotnym czynnikiem, który wpływa na decyzję klienta o zakupie danego produktu, czy skorzystania z usługi, jest jakość samej strony docelowej. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli strona docelowa klienta ładuje się zbyt wolno. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzję klienta, czyli opuszczenie witryny bez dokonania zamówienia, czy skontaktowania się z firmą, dla której to prowadzimy działania promocyjne.

Jeżeli Twoja firma, czyli kupujący jest podmiotem zarejestrowanym jako podatnik VAT i nabywasz usługę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, to miejscem świadczenia usług jest miejsce, gdzie usługobiorca (czyli Twoja firma) posiada siedzibę działalności gospodarczej. Obowiązek podatkowy rozpoczyna bieg z chwilą wykonania usługi lub z chwilą zapłaty całości lub części kwoty przed wykonaniem usługi, a nie w chwili otrzymania faktury. 

Skontaktuj się z nami!

biuro@blackpenguin.pl

© 2019 Agencja Marketingu Internetowego „Black Penguin”