Szkoła językowa w dobie kryzysu? Przenieś się do Internetu!

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Znajomość języków obcych to dla wielu synonim lepszej przyszłości, okno na świat, możliwość kariery zawodowej i poszerzenia swoich horyzontów.

Dla pracodawców znajomość języków obcych jest cechą bardzo pożądaną. Oczywiście większość z osób, które decydują się na naukę języków obcych, wybiera język angielski. I to właśnie jezyk angielski wciąż wiedzie prym wśród polskiego społeczeństwa. Ponad 60% Polaków w stopniu średniozaawansowanym zna język angielski, zaś 40% – język niemiecki. Jak mają się te liczby do Twojej szkoły językowej?

Bardzo rzadko decydujemy się na naukę języka obcego od podstaw. Najczęściej jest to kontynuacja nauki. Motywuje nas chęć osiągnięcia wyższego poziomu znajomości języka, czy pozyskania kwalifikacji językowych w zakresie języka biznesowego. Często motywem jest przygotowanie do egzaminu z danego języka obcego, czy plany podjęcia studiów/pracy zagranicą.

W obecnej sytuacji, kiedy nauka w trybie stacjonarnym w szkole językowej jest niemożliwa, Twoja firma ma ogromną szansę na rozwój rozszerzając ofertę do zajęć online. Indywidualne konwersacje chociażby przez Skype, czy, Messenger, jak i utworzenie małych grup online i prowadzenie lekcji w formie wideokonferencji na pewno będą cieszyć się dużym zainteresowaniem. Wystarczy spojrzeć na dane z Google Trends:

Wiele firm już przeniosło się do Internetu i kontynuuje działalność. Oferta zajęć online nie tylko pozwoli przetrwać Tobie i Twojej firmie trudne czasy. To idealny sposób, aby rozwinąć skrzydła i wyjść z ofertą do klientów spoza rynku lokalnego.

Więcej artykułów:

Uncategorized

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa

Breadcrumbs, inaczej okruszki, nawigacja okruszkowka („breadcrumb trail”) to rodzaj dodatkowego schematu nawigacji. Breadcrumbs mają za zadanie pokazać użytkownikowi danej strony internetowej, gdzie obecnie znajduje się,

Czytaj dalej »
Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku czy warto?

Reklama na Facebooku pozwala na stosunkowo tanią reklamę firmy. Możliwość określenia budżetu dziennego i harmonogramu wyświetlania reklam pozwala zachować pełną kontrolę. Tym samym reklama na

Czytaj dalej »

Chcesz wypromować swoją lokalną firmę?

Nie szukaj dłużej i skontaktuj się z nami już teraz"