Szkoła językowa w dobie kryzysu? Przenieś się do Internetu!

Znajomość języków obcych to dla wielu synonim lepszej przyszłości, okno na świat, możliwość kariery zawodowej i poszerzenia swoich horyzontów.

Dla pracodawców znajomość języków obcych jest cechą bardzo pożądaną. Oczywiście większość z osób, które decydują się na naukę języków obcych, wybiera język angielski. I to właśnie jezyk angielski wciąż wiedzie prym wśród polskiego społeczeństwa. Ponad 60% Polaków w stopniu średniozaawansowanym zna język angielski, zaś 40% – język niemiecki. Jak mają się te liczby do Twojej szkoły językowej?

Bardzo rzadko decydujemy się na naukę języka obcego od podstaw. Najczęściej jest to kontynuacja nauki. Motywuje nas chęć osiągnięcia wyższego poziomu znajomości języka, czy pozyskania kwalifikacji językowych w zakresie języka biznesowego. Często motywem jest przygotowanie do egzaminu z danego języka obcego, czy plany podjęcia studiów/pracy zagranicą.

W obecnej sytuacji, kiedy nauka w trybie stacjonarnym w szkole językowej jest niemożliwa, Twoja firma ma ogromną szansę na rozwój rozszerzając ofertę do zajęć online. Indywidualne konwersacje chociażby przez Skype, czy, Messenger, jak i utworzenie małych grup online i prowadzenie lekcji w formie wideokonferencji na pewno będą cieszyć się dużym zainteresowaniem. Wystarczy spojrzeć na dane z Google Trends:

Wiele firm już przeniosło się do Internetu i dalej kontynuuje działalność. Oferta zajęć online nie tylko pozwoli przetrwać Tobie i Twojej firmie trudne czasy. To idealny sposób, aby rozwinąć skrzydła i wyjść z ofertą do klientów spoza rynku lokalnego.

Treść chroniona prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody agencji jest zabronione.